rei guenyo



Em autoproclamar el rei del mesquí!
Rei de la dificultat i tarcipuesto!
Rei del mediocre i retorçat!
Rei de l'error i de tot el atrofiat,
del contradictori i complicat!
Em poso de peu sobre el tron ​​de fil de coure
disposat a rebre les vostres lloances!
Disposat a donar-me un bany de masses,
que em porteu a coll fins al nostre final,
el de tots nosaltres!
Des la figa a la tomba,
reclamem la nostra mediocritat i fem-un crit!
Militemos per ella, dicotiledóneo poble de follets sobre la calç!
Jo us portaré fins a la perdició,
com Lemmings cap a l'abisme,
perquè jo he vist a déu i m'ha picat l'ullet!
Emocionémonos davant l'insubstancial!
Reclamem la etèria reconciliació entre l'absurd i res de res!
Omplim les nostres ments de paraules buides,
perquè els nostres ulls ja estan bastant bruts de merda!
Deixeu que els plebeus s'acostin al meu!
Jo els portaré fins les més altes quotes del ridícul i la decepció!
Jo els conduiré a la màxima expressió del tedi,
des de la prehistòria fins al final de l'ou,
del chocho fins a la tomba!
Sempre seré el vostre rei guenyo nu!

Llarga vida al rei! (Talleu el cap!)
Llarga vida al rei! (Talleu el cap!)


4 comentaris:

Artés ha dit...

POemo rescatat de quan escrivia en castellà (este concretament del 4 de setembre del 2008) i traduït automàticament amb el Google Traductor. Es recomana reproduïr el video per a escoltar la música mentre es llegeix.

Kamal el Roig ha dit...

Veig que és un embrió al que li han fet molt bona cesària!

Kamal el Roig ha dit...

M'ha encantat el Nyman, he reconegut melodies seues de pelis mentre l'escoltava al meu estudi diari(el piano, clar!) Esta especialment trobe que és de les millors i no la veig com a tal en la majoria de blogs o wikis que he vist (sí, estic estudiant, el que no sé quina carrera a voltes, o allò de la carrera és més circumstancial?) M'ha recordat una cosa entre Misos (no sé perquè....), la bso del senyor de los anillos i sister act, una barreja suficient com a haver-la escoltada 20 voltes esta vesprada, hasta la sacietat. Per cert que has sentit al posar un poema tant vell? o lhas posat ara perquè tha retragut alguna cosa? o es simplement que volies presentar-nos a l'embrió del rei de l'error? Pa quan un disc Misos a banda? Pa quan quan?

Artés ha dit...

Eii Dani, jo al Nyman el vaig descobrir a un gag de Muchachada Nui xD (ara no recorde exactament quin).

Pel que fa a la recuperació del poema, simplement estava bucejant per la meua etapa del fòrum d'Extremoduro (tinc molta morriña d'eixa etapa), vaig trobar aquest embrió i vaig pensar que havia de compartir-lo ací. No ha perdut la seua vigència per a mi: per molt bé que ens parega que van les coses ahi està l'error aguaitant i mostrant-se com al nostre sustent, el motor que fa avançar les nostres vides, el nostre leitmotiv. I com a tal hem d'exaltar-lo i celebrar-lo, i aprendre a ser feliços amb ell i anar-mo'n de festa amb ell, emborratxar-nos amb ell i passejar-lo assegut als nostres muscles mentre el vitorejem. Salut! ; )